19th Ave New York, NY 95822, USA

10 Motive pentru care întreprinderile mici au nevoie de SEO

a1d39b9944184055866844a5d88fdec3

10 motive pentru care întreprinderile mici au absolut nevoie de SEO

Aceste 10 motive ar trebui să ofere o oarecare claritate, indiferent de industrie sau de dimensiunea afacerii, cu privire la motivul pentru care companiile au nevoie de SEO pentru a-și duce marca la următorul nivel.

1. Căutarea organică este cel mai adesea principala sursă de trafic pe site

Căutarea organică este o parte masivă a performanței site-ului web a celor mai multe companii și o componentă critică a pâlniei cumpărătorului, conducând în cele din urmă utilizatorii să finalizeze o conversie sau o implicare.

2. SEO construiește încredere și credibilitate

Scopul oricărui SEO experimentat este de a stabili o bază solidă pentru un site web frumos, cu o experiență de utilizator curată, eficientă, ușor de descoperit în căutare, datorită încrederii și credibilității mărcii și proprietăților sale digitale.

Pe lângă factorii menționați mai sus, autoritatea se acumulează în timp ca urmare a unor aspecte precum:

Legături naturale.
Comportamentul pozitiv al utilizatorului.
Semnale de învățare automată.
Elemente și conținut optimizat pe pagină.
Dar stabilirea acestei autorități va face mai mult pentru un brand decât majoritatea, dacă nu toate, alte optimizări digitale.

3. SEO local înseamnă implicare sporită, trafic și conversii

Odată cu creșterea și dominația tot mai mare a traficului mobil, căutarea locală a devenit o parte fundamentală a succesului întreprinderilor mici și mijlocii.

Optimizările locale se concentrează pe anumite cartiere, orașe, orașe, regiuni și chiar state pentru a stabili un mediu viabil pentru mesajele unei mărci la nivel local.

Profesioniștii SEO fac acest lucru optimizând site-ul și conținutul mărcii, inclusiv citate locale și backlink-uri, precum și listări regionale relevante pentru locația și sectorul de afaceri din care aparține o marcă.

Pentru a promova implicarea la nivel local, profesioniștii SEO ar trebui să optimizeze panoul Knowledge Graph al unei mărci, lista de Compania mea pe Google și profilurile rețelelor sociale.

4. SEO influențează ciclul de cumpărare

Cercetarea devine un element critic al SEO, iar importanța cercetării în timp real crește.

Folosirea tacticilor SEO pentru a vă transmite mesajele pentru oferte bune, produse și servicii inovatoare, precum și importanța și fiabilitatea a ceea ce oferiți clienților va schimba jocul.

De asemenea, fără îndoială, va avea un impact pozitiv asupra ciclului de cumpărare atunci când este făcut corect.

Mărcile trebuie să fie vizibile în locurile în care oamenii au nevoie de ele pentru a se realiza o legătură demnă. SEO local îmbunătățește această vizibilitate și le permite clienților potențiali să găsească răspunsurile și companiile care oferă acele răspunsuri.

5. SEO este relativ ieftin și foarte rentabil

Sigur, costă bani. Dar toate cele mai bune lucruri merg, nu?

SEO este relativ ieftin în marea schemă a lucrurilor, iar profitul va fi cel mai probabil considerabil în ceea ce privește beneficiul unui brand pentru rezultatul final.

Acesta nu este un cost de marketing; aceasta este o investiție reală în afaceri.

Implementarea SEO exemplară va ține apă pentru anii următori. Și, ca majoritatea lucrurilor din viață, va fi mai bine doar cu cât mai multă atenție (și investiție) primește.

6. Dacă nu ești pe prima pagină, nu câștigi clicul – mai ales cu rezultate fără clic

SEO devine un joc cu sumă zero, deoarece SERP cu clic zero arată răspunsul direct în partea de sus a unui rezultat al căutării Google.

Intenția de căutare a utilizatorului este satisfăcută fără a fi nevoie să faceți clic pe niciun link cu rezultatele căutării reale.

Nu este un secret în lumea SEO că, dacă nu ești pe Pagina 1, probabil că nu vei ucide jocul de căutare organică.

Un studiu recent arată că primele trei poziții în clasamentul căutării organice au ca rezultat peste 50% din toate clicurile, în timp ce până la 30% din toate rezultatele de pe paginile 1 și 2 nu primesc deloc clicuri.

7. SEO va fi mereu aici

Consumatorii vor dori întotdeauna produse și servicii online, iar mărcile vor căuta întotdeauna cel mai rentabil mod de a face asta.
În timp ce rolul SEO se poate schimba și strategiile se schimbă, noi căi se deschid în mod constant prin diferite puncte de intrare, cum ar fi vocea, aplicațiile, dispozitivele portabile și Internetul obiectelor (IoT).

Potrivit Comserve.Inc, motoarele de căutare de ultimă generație alimentate de rețele neuronale profunde și de învățare automată vor exploda în valoare de piață, de la 14,9 miliarde de dolari în 2019 la 55,7 miliarde de dolari în 2025.

Întotdeauna vor apărea noi oportunități de căutare organică.

8. SEO influențează ciclul de cumpărare

Cercetarea devine un element critic al SEO, iar importanța cercetării în timp real crește.
Folosirea tacticilor SEO pentru a vă transmite mesajele pentru oferte bune, produse și servicii inovatoare, precum și importanța și fiabilitatea a ceea ce oferiți clienților va schimba jocul.

De asemenea, fără îndoială, va avea un impact pozitiv asupra ciclului de cumpărare atunci când este făcut corect.

Mărcile trebuie să fie vizibile în locurile în care oamenii au nevoie de ele pentru a se realiza o legătură demnă. SEO local îmbunătățește această vizibilitate și le permite clienților potențiali să găsească răspunsurile și companiile care oferă acele răspunsuri.

9. Înțelegerea SEO vă ajută să înțelegeți mediul Web

Având în vedere mediul în continuă schimbare care este World Wide Web, poate fi o provocare să rămâi la curent cu schimbările pe măsură ce acestea au loc.

Dar a rămâne în fruntea SEO include să fii la curent cu schimbările majore care au loc pentru căutare.

Cunoașterea mediului web, inclusiv a tacticilor utilizate de alte companii locale, comparabile și concurenți, va fi întotdeauna benefică pentru acele mărci.

10. Este o strategie pe termen lung

SEO poate (și sperăm că are) un impact vizibil în primul an de acțiune, iar multe dintre aceste acțiuni vor avea un efect care durează mai mult de câțiva ani.

Pe măsură ce piața evoluează, da, cel mai bine este să urmăriți îndeaproape tendințele și schimbările.

Dar chiar și un site care nu a avut o mulțime de recomandări SEO intense implementate se va îmbunătăți față de cele mai bune practici SEO de bază folosite pe un site onest, cu o experiență decentă de utilizator.

Și cu cât este mai mult timp SEO, efort și buget dedicat acestuia, cu atât mai bine și mai mult timp un site web va fi un concurent demn pe piața sa.